Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn webshopbestelling retourneren?

Om uw bestelling te retourneren, kunt u gebruik maken van het model formulier voor herroeping. Via onderstaande link kunt u het model formulier voor herroeping downloaden. Het is belangrijk dat u dit formulier print en op het formulier invult wat en hoeveel u retourneert omdat we op basis van deze gegevens uw geld crediteren.

klik hier voor het model formulier voor herroeping

Retour voorwaarden

– Stuur de producten retour binnen 14 dagen na ontvangst
– Producten mogen niet geopend of beschadigd zijn
– Gebruik de originele verpakking en verzenddoos voor uw retourzending
– Bewaar het verzendbewijs goed dat u op het postkantoor ontvangt
– Slijterij Hamer vergoedt de kosten van de retourzending niet
– U kunt artikelen ook in de winkel van Slijterij Hamer retourneren. Neem daarvoor het ingevulde model formulier voor herroeping mee.
– LET OP: voeg het ingevulde formulier (retourbevestiging) toe aan uw retour pakket
Klik hier voor de onze algemene voorwaarden met uitgebreide uitleg over de retourvoorwaarden

Stuur het pakket naar onderstaand retouradres:

Slijterij Hamer
t.a.v. webshop retouren
Zwolseweg 300
7345 AJ Apeldoorn

Binnen twee weken nadat we uw retourzending hebben ontvangen, wordt uw iDeal betaling teruggestort op uw rekening.

Heeft u nog vragen?

Neem contact met ons op via telefoon 055- 5214078 of email: info@hamerwijnen.nl

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Wij versturen bestellingen in een speciale verpakking met vakverdelers die ervoor zorgt dat uw bestelling heel overkomt. Is uw bestelling toch niet heelhuids aangekomen neem dan binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling contact met ons op via telefoon: 055- 5214078 of email: info@hamerwijnen.nl

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar iedere bestelling (in Nederland) binnen 48 uur af te leveren (weekend- en feestdagen uitgezonderd), hiervoor maken wij o.a. gebruik van de diensten van derden zoals PostNL. Het kan voorkomen dat door drukte, staking of een storing bij ons of bij derden uw bestelling later aankomt. Om uw pakket te kunnen volgen ontvangt u een track & trace code via e-mail op het moment dat het pakket is ontvangen door Postnl. Heeft u vragen over uw pakket? Neem contact met ons op via telefoon: 055- 5214078 of email: info@hamerwijnen.nl

Is het mogelijk om de afleverdag te bepalen?

Wilt u uw bestelling op een specifieke dag afgeleverd hebben? Laat het ons weten via het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. U vind het opmerkingenveld genaamd “bestelnotities” onder aan de pagina waar u uw NAW gegevens invoert.

Leveren jullie ook aan België?

U kunt ook vanuit België een bestelling plaatsen en betalen in onze webshop. Selecteer tijdens het bestelproces “België” als land en kies voor de betaalmethode MisterCash / Bancontact. De levertijd kan langer zijn voor zendingen naar België.

Hoe kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

Wij versturen bestellingen doorgaans aan het einde van de werkdag. Heeft u een fout in uw bestelgegevens ontdekt neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 055- 5214078

Is betalen op deze webshop veilig?

Uiteraard, Slijterij Hamer werkt alleen samen met betrouwbare partijen (en veilige techniek) om dit goed te regelen. Betalen is daarom 100% veilig.

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

U kunt een bankbetaling uitvoeren via Ideal of MisterCash / Bancontact (voor bestellingen uit België).
Wilt u liever op alternatieve manier bestellen? Neem contact met ons op via info@hamerwijnen.nl.

Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen, kan dat?

Jazeker! Vul al uw zakelijke gegevens in tijdens het bestelproces en vermeld in het veld “Bestelnotities” dat u graag een BTW-factuur ontvangt. Wij zullen u deze factuur later per e-mail toesturen. Bent u op zoek naar een partner voor regelmatige levering van wijnen en/of relatiegeschenken? Neem dan contact met ons op via info@hamerwijnen.nl, wij denken graag met u mee en kunnen geschenken op maat leveren!

Waarom is er voor mij een account aangemaakt?

Tijdens het bestelproces kunt u ervoor kiezen om een account aan te maken op de webshop van Slijterij Hamer. Met dit account kunt u eenvoudig nieuwe bestellingen plaatsen zonder dat u uw adresgegevens opnieuw in hoeft te vullen en kunt u uw bestelgeschiedenis inzien. U kunt uw account inzien via Mijn Account of via de link in de footer.
U kunt ook een bestelling plaatsen als Gast, waarbij het niet nodig is om een account aan te maken.

Heeft u per ongeluk een account aangemaakt of wilt u uw account om een andere reden later verwijderen? Laat het ons weten via een e-mail aan info@hamerwijnen.nl en wij zullen uw account direct verwijderen. U hoeft hiervoor geen reden op te geven.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Nadat u een bestelling hebt geplaatst kunt u uw wachtwoord wijzigen op de pagina Mijn Account onder het tabblad “accountgegevens”. Om uw gegevens zo goed mogelijk te beveiligen kiest u een wachtwoord van ongeveer 12 karaters met een Hoofdletter en speciaal teken zoals ” ? $ % ^ & ) let hierbij op dat een wachtwoord met de naam hamerwijnen niet wordt geaccepteerd. Dit is namelijk te eenvoudig te achterhalen door hackers.

Heeft u nog andere vragen?

Neem contact met ons op via telefoon 055- 5214078 of email: info@hamerwijnen.nl