Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn webshopbestelling retouren?

Om je bestelling te retourneren, kun je gebruik maken van het model formulier voor herroeping. Via onderstaande link kun je het model formulier voor herroeping downloaden. Het is belangrijk dat je dit formulier print en invult op het formulier wat en hoeveel je retourneert omdat we op basis van deze gegevens je geld crediteren.

klik hier voor het model formulier voor herroeping

Retour voorwaarden

– Stuur de producten retour binnen 14 dagen na ontvangst
– Producten mogen niet geopend of beschadigd zijn
– Gebruik altijd de originele verpakking en verzenddoos voor jouw retourzending
– Bewaar het verzendbewijs goed dat je op het postkantoor ontvangt
– Slijterij Hamer vergoedt de kosten van de retourzending niet
– Je kunt artikelen ook in de winkel van Slijterij Hamer retourneren. Neem daarvoor het ingevulde model formulier voor herroeping mee.
– LET OP: voeg het ingevulde formulier(retourbevestiging) toe aan je retour pakket
Klik hier voor de onze algemene voorwaarden met uitgebreide uitleg over de retourvoorwaarden

Stuur het pakket naar onderstaand retouradres:

Slijterij Hamer
t.a.v. webshop retouren
Zwolseweg 300
7345 AJ Apeldoorn

Binnen twee weken nadat we jouw retourzending hebben ontvangen, wordt je iDeal betaling teruggestort op je rekening.

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op via telefoon 055- 5214078 of email: info@hamerwijnen.nl

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Wij versturen bestellingen in een speciale verpakking met vakverdelers die ervoor zorgt dat uw bestelling heel overkomt. Is uw bestelling toch niet heelhuids aangekomen neem dan contact met ons op via telefoon: 055- 5214078 of email: info@hamerwijnen.nl

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar iedere bestelling binnen 48 uur af te leveren, hiervoor maken wij o.a. gebruik van de diensten van derden zoals PostNL. Het kan voorkomen dat door drukte, staking of een storing bij ons of bij derden uw bestelling later aankomt. Is uw pakket niet binnen 48 uur bezorgd? Neem contact met ons op via telefoon: 055- 5214078 of email: info@hamerwijnen.nl

Is het mogelijk om de afleverdag te bepalen?

Wilt u uw bestelling op een specifieke dag afgeleverd hebben? laat het ons weten via het opmerkingen veld tijdens het bestelproces. U vind het opmerkingenveld genaamd “bestelnotities” onder aan de pagina waar u uw NAW gegevens invoert.

Leveren jullie ook aan Belgie?

Op dit moment leveren wij nog niet automatisch via de webshop aan België of Duitsland. Wilt u een bestelling verzenden naar deze of andere landen neem dan contact met ons op via email: info@hamerwijnen.nl

Hoe kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

Wij versturen bestellingen iedere dag aan het einde van de dag. Heeft u een fout in uw bestelgegevens geconstateerd neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 055- 5214078

Is betalen op deze webshop veilig?

Uiteraard, Slijterij Hamer werkt alleen samen met betrouwbare partijen (en veilige techniek) om dit goed te regelen. Betalen is daarom 100% veilig.

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

U kunt een bankbetaling uitvoeren via Ideal.
Wilt u liever op alternatieve manier bestellen? Neem contact met ons op via info@hamerwijnen.nl.

Ik wil een zakelijke webshop bestelling plaatsen, kan dat?

Jazeker, laat uw gegevens achter tijdens het bestelproces u ontvangt een BTW factuur bij uw bestelling. Bent u opzoek naar een Slijterij voor regelmatige levering? Neem dan contact met ons op via info@hamerwijnen.nl, wij denken graag met u mee!

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op via telefoon 055- 5214078 of email: info@hamerwijnen.nl